Jenteforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Trening, hvor ofte

Go down 
+2
Kaia
Hotti91
6 posters
AvInnlegg
Hotti91

Hotti91


Antall Innlegg : 18
Join date : 29.12.2008
Age : 33
Bosted : oslo

Trening, hvor ofte Empty
PosteTema: Trening, hvor ofte   Trening, hvor ofte Icon_minitimeMan Des 29, 2008 3:23 am

Hvor ofte trener du?

Jeg skulle ønske jeg trente sååå mye mer enn hva jeg gjør, jeg får liksom aldri rotet meg til det. Det er litt trist.
Til Toppen Go down
Kaia

Kaia


Antall Innlegg : 25
Join date : 29.12.2008

Trening, hvor ofte Empty
PosteTema: Re: Trening, hvor ofte   Trening, hvor ofte Icon_minitimeMan Des 29, 2008 3:33 am

Trener 2 ganer i uken på Spenst. Syns det er ufattelig digg å trene Very Happy
Til Toppen Go down
Girlie15

Girlie15


Antall Innlegg : 15
Join date : 29.12.2008

Trening, hvor ofte Empty
PosteTema: Re: Trening, hvor ofte   Trening, hvor ofte Icon_minitimeMan Des 29, 2008 3:43 am

Trener aldri Razz Eller jeg går tur med hunden 20min om dagen!
Til Toppen Go down
Hanne

Hanne


Antall Innlegg : 18
Join date : 29.12.2008

Trening, hvor ofte Empty
PosteTema: Re: Trening, hvor ofte   Trening, hvor ofte Icon_minitimeMan Des 29, 2008 3:52 am

løper en halv time hver dag ør jeg går på skolen. Spiller hånball 4 ganger i uken. også har jeg abn. på treningssenter, er der 3-5 ganger i uken Smile liker å holde meg i form Very Happy afro
Til Toppen Go down
Hotti91

Hotti91


Antall Innlegg : 18
Join date : 29.12.2008
Age : 33
Bosted : oslo

Trening, hvor ofte Empty
PosteTema: Re: Trening, hvor ofte   Trening, hvor ofte Icon_minitimeMan Des 29, 2008 3:59 am

Hanne skrev:
løper en halv time hver dag ør jeg går på skolen. Spiller hånball 4 ganger i uken. også har jeg abn. på treningssenter, er der 3-5 ganger i uken Smile liker å holde meg i form Very Happy afro

wow så flink du er Very Happy Basketball
Til Toppen Go down
Anna




Antall Innlegg : 39
Join date : 12.05.2009

Trening, hvor ofte Empty
PosteTema: Re: Trening, hvor ofte   Trening, hvor ofte Icon_minitimeTir Mai 12, 2009 7:14 pm

Går/Joger i 40 min om morgnen (kl 5) Cool
Og går, en eller to ganger, ca 40min senere om dagen..
Til Toppen Go down
CatClaw




Antall Innlegg : 4
Join date : 25.11.2009
Age : 46
Bosted : Stokmarknes

Trening, hvor ofte Empty
PosteTema: Trening !   Trening, hvor ofte Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:20 pm

[i]Selv driver jeg å sykler en del..skal delta på Grenserittet i aug til neste år..går fra Strømstad til Halden 80km..så jeg prøver å komme meg litt i form..desverre så har det vært en del operasjoner i det siste som har gjort at jeg ikke får trent like mye som før,men like over nyttår så bryter det løs igjen og da skal jeg virkelig sette igang Smile queen cat santa
Til Toppen Go down
Sponsored content





Trening, hvor ofte Empty
PosteTema: Re: Trening, hvor ofte   Trening, hvor ofte Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Trening, hvor ofte
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hvor ofte?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Jenteforum :: Kropp og sjel :: Helse :: Trening-
Gå Til: