Jenteforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Hjertet mitt lengter!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Maria

Maria


Antall Innlegg : 13
Join date : 23.05.2009
Age : 29
Bosted : Oslo

Hjertet mitt lengter! Empty
PosteTema: Hjertet mitt lengter!   Hjertet mitt lengter! Icon_minitimeLør Mai 23, 2009 12:35 am

Hjertet mitt lenger noe helt sykt etter en kjendis og en annen gutt. Problemet er at den kjenisen er sinnsykt deilig og han er norsk. Men det "forholdet" jeg hadde til den gutten jeg liker føles som ikke eksisterer mer.. men jeg vil ikke bli betraktet som en barnslig drittunge fordi jeg er forelsket i en kjendis, noen som har råd om å slutte være forelska?

_jeg kan jo ikke bare stenge følelsene mine?
Til Toppen Go down
Siljeen




Antall Innlegg : 7
Join date : 09.08.2009
Age : 31
Bosted : Ski

Hjertet mitt lengter! Empty
PosteTema: Re: Hjertet mitt lengter!   Hjertet mitt lengter! Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:39 am

Maria skrev:
Hjertet mitt lenger noe helt sykt etter en kjendis og en annen gutt. Problemet er at den kjenisen er sinnsykt deilig og han er norsk. Men det "forholdet" jeg hadde til den gutten jeg liker føles som ikke eksisterer mer.. men jeg vil ikke bli betraktet som en barnslig drittunge fordi jeg er forelsket i en kjendis, noen som har råd om å slutte være forelska?

_jeg kan jo ikke bare stenge følelsene mine?

Det er helt normailt å være forelska i en kjendis. Så det er ikke no stress.
Og hvis du vil prøve å ikke være forelska i en gutt mer, så funker det ganske bra. Jeg gjorde det selv for 2 år siden. Da bare fjernet jeg alt jeg hadde av bilder, meldinger og alt fra han. Og jeg prøvde å slutte å tenke på han. Det funket veldig fint for meg. Men selvfølgelig det tok noen månder. Men jeg hadde "glemt" følelsene jeg hadde for han Smile
Til Toppen Go down
 
Hjertet mitt lengter!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Jenteforum :: Kropp og sjel :: Kjærlighet osv. :: Kjærlighetssorg-
Gå Til: