Jenteforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 bare ute etter sex?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
kdo91




Antall Innlegg : 1
Join date : 24.04.2009
Age : 32

bare ute etter sex? Empty
PosteTema: bare ute etter sex?   bare ute etter sex? Icon_minitimeFre Apr 24, 2009 12:30 am

Hei Smile jeg er en jente på 18 å har vært sammen med kjæresten min i snart 1,5 år. alt har vært perfekt til nå! hver gang han skal være kjærlig med meg tar an emd enten på rumpa, puppane eller musa... er det et dårlig tegn?
Til Toppen Go down
Tatiana
Admin
Tatiana


Antall Innlegg : 36
Join date : 20.12.2008
Bosted : Østfold

bare ute etter sex? Empty
PosteTema: Re: bare ute etter sex?   bare ute etter sex? Icon_minitimeLør Apr 25, 2009 12:12 am

hei hei Smile

hvis dere har vært sammen såpass lenge syns jeg du bare skal spørre han rett frem jeg.

Det kan jo hende han tror at det er det du liker. Du kan fortelle han at du syns det er minst like koselig og bare holde hender eller sitte i armkroken hans feks.

Lykke til Smile
Til Toppen Go down
https://jenteklubben.norwegianforum.net
gakkepus




Antall Innlegg : 3
Join date : 22.05.2009

bare ute etter sex? Empty
PosteTema: Re: bare ute etter sex?   bare ute etter sex? Icon_minitimeFre Mai 22, 2009 8:33 pm

Hei,

Det trenger ikke nødvendigvis å være et dårlig tegn, men om du finner det litt småirriterende til tider, kan du fortelle han at det er andre steder på kroppen hvor han kan ta deg på. Du består tross alt av mye mer enn som så.
Det er jo alltid koselig å få et stryk på kinnet eller kyss i panna. Trenger ikke nødvendigvis å være puppene osv. Smile
Til Toppen Go down
Siljeen




Antall Innlegg : 7
Join date : 09.08.2009
Age : 31
Bosted : Ski

bare ute etter sex? Empty
PosteTema: Re: bare ute etter sex?   bare ute etter sex? Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:29 am

kdo91 skrev:
Hei Smile jeg er en jente på 18 å har vært sammen med kjæresten min i snart 1,5 år. alt har vært perfekt til nå! hver gang han skal være kjærlig med meg tar an emd enten på rumpa, puppane eller musa... er det et dårlig tegn?

Hei. Jeg er selv en jeten 17 år, å har vært sammen med typen min i 2 år. Han er ganske klåfingret av seg, og spesielt når er kjærlig. Men jeg liker det til tider, når vi er alene men ikke med andre rundt oss. Jeg har bare sagt det rett ut til han at jeg vil at han skal sette mer pris på hele meg, og ikke bare f.eks puppene. Så nå stryker han meg på kinnet, eller andre steder. Så bare fortell typen din hva du føler om det. Det er best Smile
Til Toppen Go down
 
bare ute etter sex?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Jenteforum :: Kropp og sjel :: Kjærlighet osv. :: Forelskelse-
Gå Til: