Jenteforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Er forelsket ja!

Go down 
+2
Tatiana
mardethe
6 posters
AvInnlegg
mardethe

mardethe


Antall Innlegg : 1
Join date : 26.01.2009

Er forelsket ja! Empty
PosteTema: Er forelsket ja!   Er forelsket ja! Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 11:28 pm

Jeg er veldig forelsket i forloveden min. Så kan vel si ja, er forelsket;) Embarassed
Til Toppen Go down
Tatiana
Admin
Tatiana


Antall Innlegg : 36
Join date : 20.12.2008
Bosted : Østfold

Er forelsket ja! Empty
PosteTema: Re: Er forelsket ja!   Er forelsket ja! Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 1:12 am

å så koselig Very Happy vært forlovet lenge?
Til Toppen Go down
https://jenteklubben.norwegianforum.net
Mia




Antall Innlegg : 6
Join date : 16.03.2009

Er forelsket ja! Empty
PosteTema: Re: Er forelsket ja!   Er forelsket ja! Icon_minitimeMan Mar 16, 2009 8:19 pm

Jeg er en jente på 13 år og er veldig forelska i en gutt som hetert jørgen va bør jeg jøre
Til Toppen Go down
Maria

Maria


Antall Innlegg : 13
Join date : 23.05.2009
Age : 29
Bosted : Oslo

Er forelsket ja! Empty
PosteTema: Forelska så det holder.   Er forelsket ja! Icon_minitimeLør Mai 23, 2009 12:31 am

Hei, jeg er en jente på 14 år. Jeg har vært forelsket i en gutt i 6mnd. hele tiden før flørtet vi og jeg følte at vi hadde noe på geng. men etter at nesten alle fikk vite om det har han på en måte kuttet ut, før når jeg sendte mld så svarte han alltid med smilefjes og nå blir han bare sur.. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å vinne hjertet hans tilbake?
Til Toppen Go down
Siljeen




Antall Innlegg : 7
Join date : 09.08.2009
Age : 31
Bosted : Ski

Er forelsket ja! Empty
PosteTema: Re: Er forelsket ja!   Er forelsket ja! Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:21 am

Maria skrev:
Hei, jeg er en jente på 14 år. Jeg har vært forelsket i en gutt i 6mnd. hele tiden før flørtet vi og jeg følte at vi hadde noe på geng. men etter at nesten alle fikk vite om det har han på en måte kuttet ut, før når jeg sendte mld så svarte han alltid med smilefjes og nå blir han bare sur.. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å vinne hjertet hans tilbake?

Hei.
Jeg har opplevd noe av det samme når jeg var litt yngre, og vet det er ganske frustrerende. Det jeg gjorde den gangen når han stoppet å snakke med meg var å være veldig overlegen ovenfor han, liksom heve meg et hode høyere enn han. Og sendte han ofte sånne blikk "Jeg er bedre enn deg" på en måte. Og når det hadde pågått en stund begynte vi plutselig å snakke til meg igjen. Og virket ganske intresert i meg. Men da bare aviste jeg han, og da ble han bare mer desperat Smile Kanskje du kan ta litt av det Smile
Til Toppen Go down
HenrietteLie

HenrietteLie


Antall Innlegg : 9
Join date : 03.03.2010
Age : 28
Bosted : Sandefjord

Er forelsket ja! Empty
PosteTema: <3 Love   Er forelsket ja! Icon_minitimeOns Mar 03, 2010 1:37 pm

Er akkurat blitt singel... men har plutselig blitt forelska i en gutt i klassen som heter Fredrik!!! <3 Han er så sykt søt. Å i går stod vi å snakka lenge i skolegården.... Håper han liker meg!!! <3 <3 <3
Til Toppen Go down
Sponsored content





Er forelsket ja! Empty
PosteTema: Re: Er forelsket ja!   Er forelsket ja! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Er forelsket ja!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Er du forelsket?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Jenteforum :: Kropp og sjel :: Kjærlighet osv. :: Forelskelse-
Gå Til: