Jenteforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Historien om OSS<3

Go down 
AvInnlegg
Lillemyyy




Antall Innlegg : 1
Join date : 18.01.2014

Historien om OSS<3 Empty
PosteTema: Historien om OSS<3   Historien om OSS<3 Icon_minitimeLør Jan 18, 2014 9:17 pm

Først av alt vil jeg si at i min klasse har det alltid vert big deal med kjæreste. Ingen har vert sammen, ingen har kyssa. Det var i fjor høst at HAN flytta hit. Han var høg og sterk med blå øyne og svart hår. Jeg smugkikket på han i timene og det var ikke sjeldent at jeg merket at han så på meg og. Først bodde han litt utafor bygda men i desember det året flytta han inn i huset to hus bortenfor mitt. Han gikk forbi huset mitt hver dag. I starten kom jeg alltid ut litt før eller etter han, slik at jeg havnet et par meter bak, eller et par meter foran han. slik gikk vi uten å si noe nesten annanhver dag. Det var vel litt før sommeren at vi begynte å gå sammen fra og til skolen. Vi snakket og lo sammen hver dag. Jeg ble kjent med han og fant ut at han var skikkelig morsom og snill og litt sjenert. Jeg fant også ut at han hadde ødelagt mobilen sin, så å snakkes på snap og sånn gikk ikke. : / jeg har nok alltid vert litt småforelska i han, men det var når vi starta på ungdomsskolen i høst at jeg virkelig falt for han. Jeg fortalt det til vennene mine (som nok allerede viste det)og vi fortsatte å gå sammen hver dag. Dagen vi hadde juleball kommer jeg ikke til å glemme med det første Wink jeg gikk med han til skolen og han sa at han gledet seg til å se meg på ballet ( ! ) så spurte han meg hvem jeg skulle danse med og jeg svarte (som en idiot) :"alle! :3" Herregud! Dum i hodet! Uansett... Etter skolen spurte han meg om jeg ville gå med han og det knuste nesten hjertet mitt og si nei( jeg skulle til tanta mi for hun skulle sminke meg til ballet) Når jeg kom hjem til henne og skulle til å ordne meg fikk jeg en melding på Facebook fra han du vet: " :*" jeg følte meg helt ør i hodet. Likte han MEG?! Jeg sendte det samme tilbake og et hjerte og så måtte han gå... På ballet var han i garderoben når jeg kom inn og han så på meg med store øyne og bare: "så fin du er..!" Jeg følte meg sååå pen den kvelden! Når dansingen begynte danset jeg litt med et par andre gutter som spurte meg (de danset jo nesten med alle for de som danset mest hadde størst sjans på å bli prins av ballet BTW: det var 3 typer dansing: hopping omkring til noen sanger, (OFTEST --> )swing-aktig dansing til andre og rolig-klinedansing til noen) +venninnene mine og HAN satt mest med vennene sine og så på. Vanskelig å beskrive følelsen når han reiste seg og kom mot meg... Jeg var den første han ba opp! Vi danset en (swing-aktig-ting) dans og jeg var bare sååå glad! Når sangen var ferdig holdt han hånda mi og såg meg inn i øynene, og så dansa vi til en sang til. Når sangen (desverre) tok slutt kom vennene hans og halvt drog han med seg. Jeg danset litt til med vennene mine og noen gutter som spurte meg. Etter hvert kom det en rolig sang og jeg tok et skritt i HANs retning. Han reiste seg opp og så på meg og jeg gikk bort. Han strakte frem hånda og jeg tok den og så gikk vi ut på gulvet. Så la han hendene på korsryggen min og drog meg nærmere og jeg la mine hender på skuldrene hans. Jeg hvilte hodet på skuldera hans og vi dansa sammen. For en kveld det var! Etter det dansa han med et par jenter som spurte han (jeg mener hallo! Han er dødskjekk! Er ikke bare jeg som vil danse med han!), men han holdt ikke rundt noen av dem! Selv om det var rolige sanger holdt han dem som om de dansa swing. Den siste dansen kom alt for fort og "finaste eg veit" kom på. Han så på meg og kom gående mot meg men før han nådde bort kom Lotte fra 9A (pen, dum som et brød og går alltid veldig lettkledd) han skjerte en grimase men sa ok (han er supersnill...). Hun la hendene bak hodet hans som for å tipse om at hun ville danse rolig, men han tok hendene hennes ned og holdt henne vanlig mens han halvsmilte mot meg. Jeg snudde meg og tenkte at jeg måtte danse siste dansen uansett. En av vennene hans spurte meg og så danset jeg med han. I juleferien sjekket jeg Facebook hver dag etter nye meldinger fra han... etter ferien var det nesten som om han hadde glemt det. Vi går fortsatt sammen hver dag men ingen av oss tør å begynne å snakke om kjærlighet. Jeg bare venter på at han skal få mobil så vi kan snakkest og håper på at han kommer til å spørre meg om å bli sammen! Jeg er sååå kjærlighetssyk! Hva tror dere? Liker han meg? Jeg venter fortsatt på min første kjæreste og mitt første kyss...Alt jeg har skrevet er sant.
Det er historien om OSS <3
Til Toppen Go down
 
Historien om OSS<3
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Jenteforum :: Kropp og sjel :: Kjærlighet osv. :: Forelskelse-
Gå Til: