Jenteforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Noen som spiller sims her?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Katrine

Katrine


Antall Innlegg : 15
Join date : 29.12.2008

Noen som spiller sims her? Empty
PosteTema: Noen som spiller sims her?   Noen som spiller sims her? Icon_minitimeFre Mai 22, 2009 10:25 pm

Snart kommer the sims 3 jeg gleder meg som en unge. Noe nandre som venter? Very Happy
Til Toppen Go down
Anna




Antall Innlegg : 39
Join date : 12.05.2009

Noen som spiller sims her? Empty
PosteTema: Re: Noen som spiller sims her?   Noen som spiller sims her? Icon_minitimeOns Mai 27, 2009 12:16 am

Jey! afro
Sims må man jo ha !
Har ikke spilt den siste 4 måndtene! Shocked
Men gleder meg veldig til sims 3 Very Happy
Til Toppen Go down
Tatiana
Admin
Tatiana


Antall Innlegg : 36
Join date : 20.12.2008
Bosted : Østfold

Noen som spiller sims her? Empty
PosteTema: Re: Noen som spiller sims her?   Noen som spiller sims her? Icon_minitimeFre Mai 29, 2009 9:41 pm

jeg fant ett sims forum på nettet Very Happy
på norsk ikke så mange medlemmer, men det kan jo sikkert komme etterhvert Very Happy

http://thesims.forumotion.com
Til Toppen Go down
https://jenteklubben.norwegianforum.net
Maria

Maria


Antall Innlegg : 13
Join date : 23.05.2009
Age : 29
Bosted : Oslo

Noen som spiller sims her? Empty
PosteTema: Re: Noen som spiller sims her?   Noen som spiller sims her? Icon_minitimeLør Jun 13, 2009 11:26 pm

Jeg kjøpte sims 3 for ca. 1 uke siden, skikkelig vanskelig i starten, syns jeg i hvertfall Razz
men har skjøn mye mer i løpet av uka.. Egentlgi er jeg ikke noe særlig sims spiller, men når jeg først begynner spiler jeg masse så ingenting og så masse,, sånn går det over perioder på 2-3 måneder, lengste jeg ikkespilte sims tror ejg var 6-7mnd. så når jeg psillte etter det lagde jeg først mor, far og datter og endta opp med mor far datter og sønnerx7 ellernoe, fikk bare ett tvillingpar.

men sims 3 er mye morsommere, mer realistisk i forhold til sims2.
Anbefaler alle sims-spillere til å kjøpe det

i tilfelle noen lurer på priser:
på coop obs koster det 299,-
i sånne electronics butikker som spacewolrd osv. koster det rundt 500,æ mye bedre på coop da sparer du jo 200,- Razz
Til Toppen Go down
Sponsored content





Noen som spiller sims her? Empty
PosteTema: Re: Noen som spiller sims her?   Noen som spiller sims her? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Noen som spiller sims her?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Min sims familie

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Jenteforum :: Matrealistiske ting :: Electronics :: Data-
Gå Til: